Szukaj produktów InMed.

Serwis INMED

Kompleksowe rozwiązania serwisowe dla sprzętu medycznego – od kalibracji i rekonstrukcji po szkolenia, projektowanie i audyty, zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa i zgodności

Usługi w ramach serwisu

Usługi świadczone w zakresie serwisu

Przeglądy

Zapewniamy pełną obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną.

Kalibracja

Świadczymy profesjonalną kalibrację sprzętu medycznego, gwarantującą precyzyjne dostrojenie urządzeń zgodnie z normami, aby zapewnić ich niezawodność, dokładność oraz bezpieczne działanie.

Odtworzenie

Oferujemy kompleksową rekonstrukcję produktu medycznego, dostosowując go do obowiązujących norm i regulacji, aby zapewnić jego bezpieczne i zgodne z przepisami wprowadzenie na rynek.

Szkolenia

Prowadzimy szkolenia z obsługi wyrobów medycznych, dostosowane do potrzeb personelu medycznego, aby zapewnić ich bezpieczne i efektywne użytkowanie.

Utylizacja

Oferujemy skuteczną utylizację używanych wyrobów medycznych, zapewniając ich bezpieczne i zgodne z przepisami usunięcie zgodnie z obowiązującymi normami ochrony środowiska i zdrowia.

Nasz zespół

Nasz zespół serwisowy to grupa wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy łączą techniczną precyzję z prawdziwą pasją do wspierania sektora medycznego. Każdy z nas jest przeszkolony w zakresie obsługi, instalacji i konserwacji zaawansowanych urządzeń medycznych, które oferujemy – od systemów rurociągowych do gazów medycznych, przez panele nadłóżkowe z linii MERY, po kolumny sufitowe LISSA i innowacyjne stanowiska podłogowe. Jesteśmy dumni, że możemy nie tylko dostarczać niezawodne rozwiązania technologiczne, ale również zapewniać wsparcie, które daje naszym klientom pewność, że ich sprzęt działa w pełni sprawnie i bezpiecznie każdego dnia.

Kontakt do specjalisty ds. serwisu

Magdalena Karczewska

Zapraszamy do kontaktu:

e-mail : serwis@inmed.pl

tel. +48 71 398 02 13

Formularz reklamacji

Wszystkie naprawy oraz konserwacje wykonujemy w oparciu o oryginalne części zamienne, w celu zapewnienia naszym Klientom najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa użytkowania wyrobów medycznych. Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne, zarówno gwarancyjne, jak i pogwarancyjne, przyjmujemy jedynie w formie pisemnej dostarczone w dowolny sposób (osobiście, mail, fax, poczta, kurier).

Masz pytanie?

Zapraszamy do kontaktu